آية هي محطة مصر ؟


 أول محطة راديو مصري بجد مش هزار علي الإنترنت طالعه من قلب مصرللمصريين جوه مصر و بره مصر, في راديو محطة مصر.


في راديو محطة مصر :

هنذيع اغاني جديدة مش بس كدة ممكن تسمعها في أي وقت من على المحطة بنفسك.

محطة مصر راديو اخر حاجة في كل حاجة في مصر

على راديو محطة مصر هتعيش جو مصر 
فيها جو كوميدي ما يتوصاش هتلاقي برامج ماسمعتهاش 

مذيعين ومذيعات قريبين منك متنساش.

وعلى رأي المثل :

-  تعرف محطتنا ؟

اعرفها .

- سمعتها ؟

- لا .
- تبقى ما تعرفهاش .

واللي ما يعرفناش قولة احنا محطة مصر عيش جو مصر

- بنخاف مش قوي

- بنحب قوي

- بنحس قوي قوي

- هتحس أن إحنا معاك في بيتك 

- وفسحتك و شركتك

- وغنوتنا لازم تبقي غنوتك

- لغتنا لغتك الهمزة 2 وال ح 7 والعين 3

- محطتنا محطتك

محطة مصر عيش جو مصر 

آية هدف راديو محطة مصر ؟ 

شباب مصر في كل مكان

ونجحنا في الوصول اليهم عبر الفضائيات وموجات الـراديو الأرضي 

كان في شباب كتير مايعرفوش اي حاجة في الحياة الا من خلال الانترنت

* راديو محطة مصر قدر يوصل في اقل من شهر لكل العرب في كل العالم 
و كل المصريين اللي في الغربة حسوا ان هما عايشين جو مصر
ودة بيخلينا نقول وانت سايب مصر خلي معاك حتة من مصر 

* راديو محطة مصر حتة من مصر 
لان كل الجديد في مصر كل اخبار مصرو كل حواديت مصر على راديو محطة مصر .
* راديو محطة مصر قدر في 3 شهور انة يحقق اكتر من 78 مليون هيتس واكتر من مليون زائر واكتر من 400000 مشترك
والنجاح دة اللي خلى الناس تقول راديو محطة مصر حدوتة مصرية .

باختصـــار :

راديو محطة مصر راديو بجد
راديو محطة مصر عيش جو مصر

على الرابط التالي ..

إستمع إلى راديو "محطة مصر" من خلال "تعز نت"